Skip to Content
  • My heart
    takes me here!

    170 km blue pistes, 264 km red pistes,
    42 km black pistes and 34 km skiing routes

    To the ski areas
  • Zillertal
    Superskipass

    Endless fun on the pistes: enjoy all 515 kilometres
    of pistes and 179 lifts with just one pass!

    Full information
  • The best huts
    in the world!

    Our Zillertal delicacies have never
    tasted better than in our ski huts.

    Find out more
  • My heart
    takes me here!

    1,400 km hiking trails, 1,200 km bike routes
    and 150 managed mountain huts.

    Experience summer!
  • Zillertal
    Activcard

    Get your all-inclusive pass for cable cars,
    public transport and many discount partners!

    from € 59,50 for 3 days
Please be patient, we are searching for your accommodation.
Search Accommodation
Unit + add - remove

My search

My search results

Please be patient, we are searching.
  •  
    Zillertal

    Hiking trails

    Zillertal is one of the world’s most diverse hiking destinations. Optimally signed trails of all difficulties stretch 1,400 kilometres at three general altitude levels from the sunny valley floor to the rugged and isolated peaks of the numerous three-thousanders. Eleven summer cable cars and the Zillertal Alpine roads enable direct access...
     
  •  
    Fügen-Kaltenbach

    Best Austrian summer cable car operator

    Fügen

    Best Austrian summer cable car operatorThe Spieljochbahn in Fügen was awarded the quality seal “Beste Österreichische Sommer-Bergbahnen“ by the Austrian Economic Chamber! This quality seal guarantees a continuously high quality of the offer and a special mountain experience: Summit barefoot trail, water fun park, climbing wall, playground,...
     
  •  
    Fügen-Kaltenbach

    Unsere Top 10 Ausflugsziele bei Schlechtwetter

    Fügen

    Wenn sich das Tal in eine Nebeldecke hüllt, der ein und andere Regentropfen fällt und ihr nicht wisst was ihr mit dem Tag anfangen sollt, dann haben wir hier für euch unsere Top 10 der Ausflugsziele, die ihr auch ohne Sonnenschein in vollen Zügen genießen könnt: 1. Feuerwerk Fügen Holz in allen Sinnen erleben, das könnt ihr im Feuerwerk...
     
  •  
    Fügen-Kaltenbach

    Das Schwazer Silberbergwerk: Eintauchen in eine ganz andere Welt!

    Fügen

    Ich erinnere mich noch gut. Ich war jung. Begeisterungsfähig. Hatte die Welt noch nicht gesehen. Ein Ausflug von meiner einstigen Heimatstadt Kufstein nach Schwaz war schon eine kleine Weltreise. Ein wenig enttäuscht war ich dann, dass Schwaz gar nicht so anders aussah als Kufstein. Und dass Tirol im Endeffekt gar nicht so riesig war, wie...
     
  •  
    Fügen-Kaltenbach

    Hiking programme

    Fügen

    Hiking programmeFind here in this hiking programme the ideal hiking tour for you and experience first hand why the first holiday region of the Zillertal is considered the most active valley of the world!guided family hike in HartA family hike in Hart proceeds along the adventure-filled nature trail and the educational bird path. On it you...
     
  •  
    Fügen-Kaltenbach

    NaturEisPalast: Ein See in einer Eishöhle auf über 3.000 Meter?

    Fügen

    Das könnt ihr euch nicht vorstellen? Wer im Chemie-Unterricht aufgepasst hat, weiß ja das Wasser bei 0°C zu gefriert. Wie kann es dann sein, dass in einer Eishöhle in der stets eine Temperatur von 0°C herrscht und rundherum nur Eis ist, auf einmal ein See ist? Ja das gibt auch den Wissenschaftlern der Uni Innsbruck ein Rätsel auf. Aber...
     
  •  
    Fügen-Kaltenbach

    Meine Empfehlung – die Zillertal Activcard!

    Fügen

    Bevor mein geschätzter Kollege Markus zu Wort kommt und Euch die Zillertal ActivCard aus der Sicht eines in Innsbruck lebenden Einwohners vorstellt, habe ich hier meine Top 3 für die Gäste zusammengefasst. Die Zillertal Card ist aus meiner Sicht ein idealer Begleiter für alle, die Erholung, Entspannung, Spaß und Aktion suchen. Die...
     
This website uses Cookies